Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Липчанський В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Рева О. М. 
Принципи ергономічної декомпозиції в організації тренажерної підготовки пілотів [Електронний ресурс] / О. М. Рева, О. М. Дмітрієв, В. А. Шульгін, В. О. Липчанський // Авиационно-космическая техника и технология. - 2012. - № 1. - С. 46–51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2012_1_10
На підставі пведеного аналізу статистики авіаційних подій стверджено, що забезпечення належного рівня безпеки польотів за різноманітних відмов авіаційної техніки суттєво залежить від вміння льотного складу діяти в особливих випадках польоту. Відповідні навички формуються, головним чином, під час тренажерної підготовки, яка є невід'ємною складовою системи професійної підготовки пілотів. Враховуючи недоліки сучасної організації тренажерної підготовки, розроблено моделі її аналізу та синтезу на основі принципів вертикальної та горизонтальної декомпозиції. Запропоновано змістову модель тренажерної підготовки, яка орієнтується на рекомендації ICAO, JAА, FAА та Державної авіаційної адміністрації України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 376.626 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Липчанський В. О. 
Питання оптимізації сучасного механізму управління людськими ресурсами [Електронний ресурс] / В. О. Липчанський // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2011. - Вип. 20(2). - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2011_20(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.114 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Липчанський В. О. 
Деякі питання боротьби з тіньовою економікою [Електронний ресурс] / В. О. Липчанський, М. В. Фільштейн // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2012. - Вип. 21. - С. 37-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2012_21_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 554.816 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Глевацька Н. М. 
Особливості управління персоналом у кризовий період: рекомендації і модель антикризового управління [Електронний ресурс] / Н. М. Глевацька, В. О. Липчанський // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2012. - Вип. 21. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2012_21_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.571 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Рева О. М. 
Стратегія оптимального передбачення у визначенні ставлення авіадиспетчерів до небезпек характерних помилок [Електронний ресурс] / О. М. Рева, Ш. Ш. Насіров, В. О. Липчанський // Авиационно-космическая техника и технология. - 2017. - № 8. - С. 126–138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2017_8_21
Складові поточної парадигми концепції безпеки польотів ІСАО упорядковані з позицій впливу людського чинника, що дозволило визначити провідну роль "ставлення персоналу до небезпечних дій або умов". Зазначений чинник, у свою чергу, є складеним та утворюється, у тому числі, ставленням авіадиспетчерів до небезпек характерних помилок, яких припускаються під час управління повітряним рухом. "Ставлення" визначається через відповідні індивідуальні та групові системи переваг. Спираючись на рекомендації ІСАО, сформований перелік з n=21 характерних помилок і за допомогою експертних процедур виявлені індивідуальні системи переваг диспетчерського персоналу, що визначають впорядкування помилок за ступенем їх небезпек. Для встановлення групових систем переваг уперше в практиці наукових досліджень людського чинника застосовано таку стратегію колективних рішень, як оптимальне передбачення. Проведено порівняльний аналіз отриманих результатів з груповими системами переваг, встановленими за допомогою інших стратегій прийняття рішень та оцінено ефективність стратегії оптимального передбачення. Визначені критерії для виявлення кращих авіадиспетчерів "вимірювачів" небезпек. Запропоновано нову процедуру визначення коефіцієнта згоди групових думок.
Попередній перегляд:   Завантажити - 493.997 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Рева О. М. 
Ергономічне оцінювання ступеня прийнятності для користувача-інструктора алгоритму особистісно-орієнтованої підготовки студентів-авіадиспетчерів [Електронний ресурс] / О. М. Рева, С. П. Борсук, В. О. Липчанський // Авиационно-космическая техника и технология. - 2017. - № 9. - С. 119–130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2017_9_20
Запропоновано алгоритм особистісно-орієнтованої тренажерної підготовки студентів-авіадиспетчерів, що враховує такі прояви людського чинника під час прийняття рішень диспетчерами обслуговування повітряного руху, як основні домінанти, рівні домагань та нечіткі оцінки ризику порушень норм ешелонування повітряних суден за шкалою рівнів небезпек іСАО. Алгоритм задовольняє інформативним критеріям циклічності, детермінованості, дискретності, масовості, фінітності, коректності, результативності і пропонується для застосування. За допомогою ергономічних показників стереотипності і логічної складності операторської діяльності досліджено ступінь прийнятності алгоритму для реалізації інструктором. Визначено, що нормований показник стереотипності дій інструктора складає величину Zн = 0,58 і відповідає встановленим критеріям, а нормований показник логічної складності дій дорівнює величині Lн = 0,30, що в півтори рази перевищує критеріальні значення, встановлені для "звичайної" людини-оператора. Обгрунтовано необхідність розроблення інтелектуального модулю системи підтримки прийняття рішень інструктором.
Попередній перегляд:   Завантажити - 516.655 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Рева О. М. 
Уточнена методологія проактивної інтегративної оцінки ставлення авіадиспетчерів до порушень стандартних експлуатаційних процедур [Електронний ресурс] / О. М. Рева, С. П. Борсук, В. А. Шульгін, В. О. Липчанський // Авиационно-космическая техника и технология. - 2019. - № 6. - С. 43–53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2019_6_8
Уявляючи професійну діяльність авіаційних операторів "переднього краю" як безперервний ланцюг рішень, що виробляються і реалізуються у явних / неявних формах, в голову кута структури взаємодії складників поточної парадигми концепції безпеки польотів ІСАО поставлено "ставлення авіаційного персоналу до небезпечних дій або умов", що пояснює вплив людського чинника на ці рішення. Першим складником досліджуваного "ставлення" є основні домінанти прийняття рішень, що визначають схильність, байдужість, несхильність до ризику порушень стандартних експлуатаційних процедур, зокрема норм ешелонування повітряних суден. Встановлюються домінанти шляхом побудови за обмеженою кількістю точок і подальшого аналізу оціночної функції корисності континууму норми ешелонування в процесі вирішення закритої задачі прийняття рішень. Характерною точкою оціночної функції корисності є детермінований еквівалент лотереї з корисністю 0,75. Другий складник - це рівні домагань, які визначаються точкою на континуумі норми ешелонування, якій відповідає максимальний позитивний стрибок в уяві авіадиспетчера щодо її корисності (прийнятності) з позицій забезпечення належного рівня безпеки польотів. Рівні домагань адекватно характеризують самооцінку і встановлюються шляхом побудови за формально необмеженою кількістю точок і подальшого аналізу оціночної функції корисності континууму норми ешелонування в процесі вирішення відкритих задач прийняття рішень. Третій складник - нечіткі оцінки ризику, що визначаються з аналізу нечітких моделей, що будуються відповідно до шкали небезпек ІСАО на континуумі норм ешелонування. Встановлено, що характерною точкою цих моделей є точка перетину функцій належності, що належать сусіднім термам "суттєвий" і "незначний" ризик. Значення цієї точки уточнюється за допомогою введеного імперативу-критерію. Проведено нормування усіх характерних точок. Обгрунтований і реалізований мультиплікативний підхід до отримання інтегративної (цілісної) оцінки ставлення до ризику, що сприяє як отриманню більш обережних, стосовно адитивного підходу результатів, так і запобіганню помилок I - II роду.Уявляючи професійну діяльність авіаційних операторів "переднього краю" як безперервний ланцюг рішень, що виробляються і реалізуються у явних / неявних формах, в голову кута структури взаємодії складників поточної парадигми концепції безпеки польотів ІСАО поставлено "ставлення авіаційного персоналу до небезпечних дій або умов", що пояснює вплив людського чинника на ці рішення. Першим складником досліджуваного "ставлення" є основні домінанти прийняття рішень, що визначають схильність, байдужість, несхильність до ризику порушень стандартних експлуатаційних процедур, зокрема норм ешелонування повітряних суден. Встановлюються домінанти шляхом побудови за обмеженою кількістю точок і подальшого аналізу оціночної функції корисності континууму норми ешелонування в процесі вирішення закритої задачі прийняття рішень. Характерною точкою оціночної функції корисності є детермінований еквівалент лотереї з корисністю 0,75. Другий складник - це рівні домагань, які визначаються точкою на континуумі норми ешелонування, якій відповідає максимальний позитивний стрибок в уяві авіадиспетчера щодо її корисності (прийнятності) з позицій забезпечення належного рівня безпеки польотів. Рівні домагань адекватно характеризують самооцінку і встановлюються шляхом побудови за формально необмеженою кількістю точок і подальшого аналізу оціночної функції корисності континууму норми ешелонування в процесі вирішення відкритих задач прийняття рішень. Третій складник - нечіткі оцінки ризику, що визначаються з аналізу нечітких моделей, що будуються відповідно до шкали небезпек ІСАО на континуумі норм ешелонування. Встановлено, що характерною точкою цих моделей є точка перетину функцій належності, що належать сусіднім термам "суттєвий" і "незначний" ризик. Значення цієї точки уточнюється за допомогою введеного імперативу-критерію. Проведено нормування усіх характерних точок. Обгрунтований і реалізований мультиплікативний підхід до отримання інтегративної (цілісної) оцінки ставлення до ризику, що сприяє як отриманню більш обережних, стосовно адитивного підходу результатів, так і запобіганню помилок I - II роду.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.06 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Рева О. М. 
Кібернетичний підхід до встановлення нечіткої міри розпізнавання рівнів академічної обдарованості як показника управління освітнім процесом [Електронний ресурс] / О. М. Рева, В. В. Камишин, С. В. Радецька, В. О. Липчанський // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2020. - № 2. - С. 35-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2020_2_8
З огляду на те, що управління освітнім процесом - це безперервний ланцюг рішень, обгрунтовано, що воно має відбуватися, відповідно до таких сучасних кваліметричних показників цих рішень, як нечіткі оцінки рівнів академічної обдарованості, основні навчальні домінанти прийняття рішень, рівні домагань і системи переваг учасників процесу. Встановлено особливу роль нечітких моделей кваліметрії рівнів академічної обдарованості, що побудовані відповідно до методології нечіткої математики, для терм-множин лінгвістичних змінних відповідних якісних шкал (4-бальної, європейської "полегшеної" ECTS, 12-бальної) оцінювання рівнів академічної обдарованості на континуумі унікальної за вимірювальними властивостями абсолютної 100-бальної шкали. Моделі забезпечують як обгрунтовану кількісно-якісну відповідність оцінок у межах однієї шкали, так і обгрунтований перехід з однієї шкали в іншу. Встановлено, що найбільш розрізненими є оцінки 12-бальної шкали, які мають найменшу нечітку ентропію 0,77, а найменш розрізненими - оцінки європейської шкали ECTS, де нечітка ентропія становить величину 0,86. Оцінки 4-бальної шкали займають проміжне значення за мірою розрізнення, яке дорівнює 0,81. Найгірша оцінка Х і найкраща оцінка А європейської "полегшеної" шкали ECTS мають однакові показники розрізненості, тоді як для 4-бальної шкали ця різниця становить 27,5 %, а для 12-бальної шкали - 85,7 %. З порівняння міри розрізненості оцінок 4-бальної і 12-бальної шкал, орієнтуючись на рівні академічної обдарованості, випливає, що оцінки, які стосуються низького та середнього рівня краще, відповідно на 3,4 і 3,6 % для першої з них. Водночас набагато більш розрізненими є оцінки 12-бальної шкали, які охоплюють достатній і високий рівень академічної обдарованості - відповідно на 13 і 11,6 %.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.415 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Скібіцький О. М. 
Інвестування людського капіталу: освітній ракурс [Електронний ресурс] / О. М. Скібіцький, В. О. Липчанський // Центральноукраїнський науковий вісник . Економічні науки. - 2020. - Вип. 4. - С. 130-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2020_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.402 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Скібіцький О. М. 
Дистанційна освіта фахівців туристичного і готельно-ресторанного бізнесу [Електронний ресурс] / О. М. Скібіцький, В. О. Липчанський // Центральноукраїнський науковий вісник . Економічні науки. - 2020. - Вип. 5. - С. 246-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2020_5_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 628.024 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Немченко Т. Б. 
Філософське осмислення трансформації маркетингового менеджменту підприємства в умовах переходу до мережевої економіки [Електронний ресурс] / Т. Б. Немченко, В. О. Липчанський, Т. А. Немченко // Центральноукраїнський науковий вісник . Економічні науки. - 2021. - Вип. 6. - С. 258-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2021_6_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 177.88 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського